idamartinakarlsson

HEY LITTLE GIRL ON YOUR WAY TO CLASS

Publicerad 2011-11-13 16:54:23 i

Äntligen frisk från förkylningen! Har art hemma
från skolan tisdag - fredag. Har inte orkat med att
gå. Åh andra sidan kan man ju säga att jag har haft
två veckor höstlov. Yeah!
I helgen har jag inte gjort någonting speciellt. Hade
film kväll med Johanna i fredags, riktigt trevligt! Och
igår jobbade jag som vanligt. Dock heldag, så jag
var helt slut när jag kom hem. Men Karin kom och
väckte upp mig lite, gjorde mat, svullade en massa
götta, kollade på film och hade lite girlstalk. Myspys!
Idag är det öndag och vi vaknade ungefär vid elva tiden.
Har käkat frukost och kollat film. Men sen var jag tvungen
att börja med städningen eftersom att mamma kommer
hem idag. Nu är jag äntligen klar med det! Har dammsugit
alla rum, diskat, tagit toaletten, torkat rent överallt. Så nu
ser det riktigt fint och snyggt ut här! Och jag är nyduchad!
Får se när mamma och Bosse kommer hem och om jag är
tvungen att göra mat själv eller om dom lagar. Senare blir
det tv;n hela kvällen med ärldens bästa. Robin kommer nog
senare så det blir väl det vanliga på söndagar. Gustavsson
3 tr, Timeout och sen Beck. Mysigt värre! Förhoppningsvis
får jag mamma att köpa med lite götta hem som vi kan
smaska lite på. Typ chirre och dirre, mmm...








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela