idamartinakarlsson

I CAN'T GET YOU OFF MY MIND

Publicerad 2011-11-14 16:38:05 i

Kändes hel konstigt att vara i skolan efter två
veckor hemma. Men kul var det att få träffa
Ellinor och Millan igen. I mised my girl's!
Pågrund av att våran NO lärare är i Afrika
så har vi inte hans lektion. Så vi flyttade
fram samhälle och slutade redan halv ett
istället. Riktigt jävla skönt var det!
Så Jannike följde med mig hem och har
kikat lite på film. Åtminstone hon, jag somnade
med en gång. Men nu är hon och rider med
kusin Thea. Hon kommer tillbaka om ett tag,
så blir det middag osv. Även yngsta brorsan
min kommer över en sväng och äter tillsammans
med oss. Mys! Kom precis på att jag vill försöka
umgås så mycket som helst med båda mina bröder
innan ag åker också. Inte bara mina vänner,
familj och pojkvän. Jag har ju aktiskt två otroligt
dryga men samtidigt helt underbara brorsor som
jag älskar jävligt hårt. Som jag vill umgås med
också! Shit det är 12 dagar kvar tills jag åker och blir
borta i en hel månad. Hel sjukt vad roligt det
kommer bli, men fasen var jag är rädd och
nervös. Hur fan ska jag klara mig!







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela