idamartinakarlsson

THAT'S HOW STRONG MY LOVE IS

Publicerad 2011-11-23 15:02:36 i

Åh vad skönt att få ha ett prov gjort. Gick
faktiskt riktigt bra med samhällsprovet.
krev på att g uppgifter och jag känner
mig rätt så lugn. Återstår att se hur det
gick!
För övrigt så är jag dessutom klar med
näringsläran. Två VG uppfgiter kvar att
lämna in men det gick bra att lämna efter
praktiken. Dvs om en månad. Har dock
svenska prov på redag vilket jag tror
kommer gå åt pip svängen. Men det
återstår väl att se där också antar jag!
Löste sig med att träffa Jnnike i alla fall.
Hon kom hit igår efter att hon ridit, så jag
fick ge henne en ista kram på en månad.
Herregud vad jag kommer att sakna henne!
Nu är jag i alla fall hemma från skolan och
känner mig lite pömmsig. Funderar på att lägga
mig en halvtimme - timme och vila. Så att jag
orkar med kvällen. Ska ju nämligen ut
och käka med jobbet idag. Ska bli riktigt
roligt! Kommer faktiskt sakna det härliga
gänget också, grymma kollegor!
Sen efteråt drar jag hem till min älskade
och sen vidare hem tll mig för att sova.
Näst sista natten med honom, hur fan ska
det här gå till?!








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela