idamartinakarlsson

BLANKA SKOR OCH FRACK

Publicerad 2011-10-01 20:01:49 i

Att vara barnvakt igår gick hur bra som helst.
Ungarna var så snälla så, och vi softade i
soffan hela kvällen. Men chirre, dirre, popcorn,
dricka och annat götta. Mysigt värre!
Upp idag och jobba. Var totalt seg på jobbet idag.
Men det gick bra, vart klar i skaplig tid. Alltid lika
skönt.
Har haft över brorsan på middag ikväll och tårta blev
det till efterrätt. å jag ska snart rulla över till vardagsrummet
för lite film och götta ikväll också. Dock utan ungar!
Får väl se om jag får sällskap inatt eller om jag
kommer sova ensam. Hoppas på sällskap, alltid lika
mysigt! Men först lite mys i soffan med mamma och Bosse
och en Maria Wern film.


Kollade på Burlesque igår när barnen sov, så underbart bra film!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela