idamartinakarlsson

GAMLA ULLEVI

Publicerad 2011-10-23 21:36:27 i

Skönt med lång helg! Åkte till mormor torsdag - lördag.
Gick långpromenader, spelade kort, kändes otroligt konstigt
att inte ha någon hund att leka med. Älskade Lukas!
Hämtade upp brorsan i fredags och på kvällen där drog vi ner
till ''brorsan'' och kikade hur han fått det i huset. Blir riktigt
fint!
Men igår åkte jag hem tidigt eftersom att jag jobbade öppning.
Gick bra men var helt slut efteråt. Men det spelade ingen
roll för jag hade lovat Jannike att följa med till Harmånger
för att äta tacos och bada bubbel. Riktigt trevligt var det!
Men var trött som ett as, så vi vaknade först vid två idag.
Åt frukost och åkte hem. Sen dess har jag fixat med lite
bilder på atorn, städat rummet, käkat middag och lyckats
plugga lite no. Känner ändå att det är ritkigt kört på no
provet imorgon. Kommer gå åt helevte! Så det blir väl omprov
skulle jag ro.
Får se om Robin kommer hit ikväll eller om han blir hemma.
Har fortfarande inte ringt praktikplats i Stockholm så det måste
jag verkligen göra imorgon. MÅSTE!









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela