idamartinakarlsson

HOLD TIGHT

Publicerad 2011-10-26 21:31:17 i

Tredje dagen om jag försover mig nu. Så jäkla typsikt!
Hade i alla fall sovmorgon idag och mormor körde mig,
så jag slapp ta bussarna. Härligt!
Hade först näringslära och satt vid datorerna, dvs blev
inget jobb. Efter det var det lunch och sen NO prov.
Och hör och häpna, men jag klarade det! Lycklig tjej!
Det trodde jag aldrig!
Sista två timmarna var det samhälle som gällde. Så
sjukt tråkigt!
Nu har jag i alla fall koll på vad jag har för uppgifter
att göra till efter lovet. Typ sjuttio stycken VG uppgifter
i näringläran, ett helt frågepapper inom NO och några
fler uppgifter. Snacka om att plugga ihjäl sig.
Kvällen har i alla fall varit jätte mysig! Jag och brorsorna
drog iväg på Texas och käkade. Hur gott och hur mysigt
som helst. Borde vi göra oftare. Syskonmys!
en nu är jag hemma igen. Får se om jag hinner och
orkar plugga lite nu innan jag lägger mig. Också får vi se
om Robin kommer hit. Blir hemma från skolan imorgon, missar
ändå bara två lektioner och jag har lovat Micke att jobba.
Ska även jobba på fredag och lördag som vanligt. Jobb
jobb jobb! Men inte klagar jag inte! Pengaaaar!
Ringde även praktik idag. Slängde iväg ett samtal till
restaurang ''Gyllene freden'' i amla stan. Super mysigt
verkar det vara och hon jag pratade med var hur trevlig som
helst! Skulle ringa imorgon och prata lite mer med kökmästaren
Kristian. Känns så skönt att ha det fixat! Nu kan jag ju boka
tågbiljetterna också! Wiho!








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela