idamartinakarlsson

I PROTECT YOU

Publicerad 2011-10-18 15:53:21 i

Att vara i kökena en hel dag tar verkligen kål på en.
ag fick stå i salladen nu, vilket kan vara det tråkigaste
som finns.. Jag gjorde sallad, och sallad, och vänta nu,
ja jag gjorde ju sallad också. Fy så tråkigt det är!
Det var ovanligt mörkt ute på morgonen idag, precis
som på vintern.. Kändes en aning deppigt! Plus att det
har regnat hela dagen, inklusive nu.
Nu är jag i alla fall hemma och ska snart dra ut igen.
Mmma har glömt plånboken hemma så jag ka gå till
Träffen och möta mamma så ska vi handla lite. Jag ska
ha coca-cola, choklad och grädde. Med tanke på depp
vädret och kylan så tänker jag göra en stor kopp varm
choklad med vispad grädde och minimarsmallows. Mumma!
Senare ska jag gå över till Johanna och försöka plugga lite
NO. he's good at that stuf, så hon får hjälpa mig! Hon
är för snäll! Får se om jag kommer någon vart, om inte, så blir
jag hemma imorgon.
Ska även försöka ringa runt och leta praktikplats nu ikväll.
Börjar bli lite tight med tid och jag börjar få lite halvt panik.
Men nu måste jag kila mot Träffen.


Jag fördrar hellre sommar, sol, Gotland och en fet glass på Sveriges största glassbar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela