idamartinakarlsson

LET'S SAY THAT YOU'VE GOT A GIFT

Publicerad 2011-10-05 10:28:37 i

Har inte riktigt orkat med att skriva någonting här.
Men ingenting speciellt har hänt heller, bara det
vanliga, skola och sova ungefär. Robin kom i söndags,
i måndags sov jag hos Jannike och igår for jag till
Söderhamn för att spendera natten med Millan.
Blev chirre, coca-cola och en fet jävla godispåse och
även film tillsammans med hennes bror och deras
inneboende eller vad man ska kalla det. Var rätt så
trött så jag och Millan slocknade ganska omgående.
Idag ar varit den värsta dagen i mitt liv känns det som.
För det första var jag tvungen att kliva upp halv sex,
med tanke på att vi skulle åka tåget från Söderhamn.
Hade egentligen sovmorgon men jag hade glömt boken
till provet idag så vi måste till Hudiksvall tidigare.
Klär på oss och fxar oss, går till tåget och kommer till
min fasan på att jag lömt plånboken hemma hos Millan.
F-A-N. Det var bara att traska hem till henne igen, dampa
sönder på mamma och allting gick åt helvete. Dvs vi måste
ta bussen en timme senare, komma till Hudiksvall vid nio
tiden och inte hinna hem tll mig. Mamma och brorsan kunde
inte hjälpa mig. Så det hela slutade med att jag sjukanmälde
mig istället. Lika bra. Jag var ändå på så snuskigt dåligt humör,
allting gick fel och jag var trött som ett as. Provet får jag väl
göra på måndag istället då! Och inte nog med det. Vi var tvungen
att ta ut pengar till bussen också, hade inte löst. Då läre vi gå
runt halva stan för att leta en bakomat som unkade. Efter fjärde
gick det. åh! Det var droppen. Så nu är jag hemma istället. Jag
gör mamma en tjänst och tvättar det som inte vi hann tvätta igår.
Och magen kurrar så jag funderar på att dra ner på stan, köpa
en Jambomacka och sen dra hem och fortsätta med tvätten. Sen
gosa ner mig i soffan med i så fall mackan, min feta godispåse och
försöka nörda klart One Tree Hill. Låter hur härligt som helst, mitt
i veckan så här! Hoppas verkligen att mitt humör bli bättre, jag
orkar inte med mig själv ibland.


Har äntligen skrivit klart mailet till Operakällaren
också. Bara att hålla tummarna nu!





Kommentarer

Postat av: S A R A J U U S O

Publicerad 2011-10-09 22:47:19

hej!kommentera gärna vad du tycker om whitney ports nya kollektion på min blogg! kram!

Postat av: S A R A J U U S O

Publicerad 2011-10-09 22:47:24

hej!kommentera gärna vad du tycker om whitney ports nya kollektion på min blogg! kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela