idamartinakarlsson

MOVES LIKE JAGGER

Publicerad 2011-10-17 21:19:42 i

Hatar verkligen måndagar. Även onsdagar. De
dagarna ser exakt likadan ut i skolan. Först
näringslära i 1½ timme, sen en timmes rast,
femtio minuters NO, lunch och sen två timmars
samhällskunskap. Boring! För övrigt hade vi redovisning
i det idag. Gick hyffsat bra faktiskt, var väldigt nervös
så jag läste ort. Men Inga-Lill, läraren tycker jag hade
fått med mycket bra. Awsum!
Efteråt blev det pizza med bästis. Amandas pizza
går inte att slå. Helvete ad gott det är! Men nu är det slut
på onyttigheterna.. Kebabtallrik och tårta igår. Pizza,
tårta och hamburgare idag. Härlig mat.. Usch, fy! Stop!
Har haft en riktigt bra kväll också. Jag och Jannike kollade
på Män som hatar kvinnor och efter ett tag kom Karin.
Även brorsan kom på besök, dock för att han var sjuk
och behövde pysslas om lite.
JAG OCH Jnnike kände för att vara små skit ungar igen,
så vi tog fram en massa ögonskuggor och började måla
varandra det fulaste vi kunde. Såååå roligt! Tänk vad
mycket lite smink kan göra, helt sjukt vad vi garvade..
Nu har Jannike åkt hem ch jag har pratat lite med moster.
Ska skita i Operakällaren och söka praktikplats någon
annanstans istället. Kan int evänt alängre nu! Boende har
ja gju, så det är kirrat och klart. Bara arbetsplatsen kvar nu.
Mn moster skulle höra av sig imorgon igen ås får vi se om jag
hittar något bra ställe.
Resten av kvällen tänkte jag sätt amig och kolla lite tågtider.
Eftersom att vi är ledig på fredag tänkte jag nämligen åka
till min älskade mormor på torsdag efter skolan. Känner att
det var för längesen nu och att hon nog skulle behöva någon
nu. Och jag träffar henne så gärna! Måste vara så jobbigt för
henne nu. Helt själv i ett hus uppe i skogen, och inte längre ha
vovven. Mommen då.. ♥
Tänkte hur om helst även passa på att kolla tågtider till Stockholm.
Kan ju passa på att boka och få det billigt. Längtar som fan!


Mormor och jag. VÄRLDENS FINASTE MORMOR!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela