idamartinakarlsson

MY BOYFRIENDS BACK

Publicerad 2011-10-31 11:38:17 i

Har inte riktigt fattat ännu att jag har en hel
veckas lov framför mig. Underbart!
Gårdagen spenderade jag i soffan tillsammans
med Ellinor och Johanna. Kollade på film och
mumsade. Sen tvättade jag och till sist drog
jag och Johanna ner en sväng på Hemköp.
Sen drog vi hem till mig och kollade på film.
Som vanligt somnade jag. Men hann proppa i
mig lite chirre och dirre, plus glass. Mumma!
Kom i säng vid två tiden och vaknade halv
tio idag. Inte riktigt som planerat, tänkte sova
ut. Men så blev det inte! Just nu håller jag på
att tvätta mina vita converse. Har inte haft dom
på två veckor och det skedde en liten olycka.
Men nu så, är de som nya igen! Wii!
ar skrivit en lapp med saker att göra idag. Bl a
gå på Hemmakväll, gå till Träffen och hämta ut
ett paket och lite mer, plugga exempelvis.
Ska ringa Jannike höra med henne om hon vill
dra en sväng på stan också, vart så sugen på att
gå på stan, vilket inte händer ofta.
Men först läre jag vänta på att skorna ska torka,
jag ska duscha och äta lite frukost/lunch. Blir nog
kinamaten från igår, yum!


Jag och Johanna, dock ser vi inte ur sådär i verkligeheten, we are much prettyer!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela