idamartinakarlsson

OPEN YOUR EYES IT WAS ONLY JUST A DREAM

Publicerad 2011-10-15 22:06:52 i

Trött. Det enda ordet som kan beskriva mig nu.
Helt slut i kroppen! Var med Robin och Micke igår,
sov över och var uppe lite för länge med tanke på
att jag skulle jobba idag. Började elva men vaknade
redan vid sju tiden. Plus att jag låg och vred och vände
på mig exakt hela natten och vaknade minst fem gånger
av att jag var helt sjöblöt av svett. Måste ha drömt eller
så var det bara jävligt varmt.. Fy! nte nog med det så
var det snuskigt mycket folk idag som skulle komma
och fika. Hade inte nå mackor, bakelser eller någonting
kvar när vi stängde. Helt sjukt mycket människor! Fick jobba
över en halvtimme, och tog bussen hem. Tanken var
att jag ksulle vara med Jannike ikväll. Men hon blev för trött
och jag var bjuden på middag över till Linná som jag jobbar
med. Pasta med en svina god pastasås, jag förstår inte hur
de kan vara så duktig på att laga mat. Jag går hotell- och
restaurang och kan inte ens steka. Illa!
Är i vilket fall hemma nu och känner för att lägga mig. Ska
förhoppningsvis kunna sova ut inatt när jag sover själv och i ett
svalare rum. Så blir det nog en lång morgonpromenad imorgon
också. Har börjat med långpromenader på söndagar. Härligt!
Morgondagen estår även att plugg och tvättning. Har en samhälls-
kunskapsuppgift som ska redovisas imorgon. Jag fattar ingenting
av det. Yey!




Två bilder på mig och Millan sen i sommras!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela