idamartinakarlsson

PICTURES OF YOU PICTURES OF ME HANG UP ON YOUR WALL

Publicerad 2011-10-12 17:27:55 i

Har tillbringat min helg hos min kära pappa och
Gun, i Ockelbo. Jag och brorsan drog dit i fredags
och for hem igen i söndags. Linus hjälpte pappa
med lister, jag hjälpte Gun i trädgården, vi grillade
och kikade runt i huset. Börjar bli riktigt fint nu!
Sen när jag kom hem i söndags åkte jag hem,
duschade, och sen kom Robin till mig så då åt jag mat
och vi kollade på film. amma och Bosse kom efter ett tag
dom också. Och jag kan säga det har hänt en gång
innan att jag börjat grina när ag livit rädd. Det ar när
jag såg en död grävling efter vägen. Men den här gången
sket jag nästan ner mig också, Bosse hämnades och skrämde
mig när vi satt och kollade på Jägarna 1. Blev helt chokad
och började grina, men skrattade på samma gång. Det
var så hemskt! Robin höll i mig annars hade jag studsat
upp. Usch!
Fick även reda på i söndags att mormor skulle ta bort Lukas.
Han hade fått canser i magen och hade beslutat att ta bort honom,
så att han lapp lida. Känns så hemskt och jag vet inte hur
mycket jag har grinat nu. Helt ofattbart och mormor måste
känna sig så otroligt ensam där ute i skogen. Älskade
mormor och älskade ukas. Vila i frid! ♥
Igår var jag med Jannike en liten stund innan hon drog till
stallet och sen gick jag över till Johanna istället och hjälpte
henne tvätta. Snäll vän man får vara! Sen kom brorsan över
på fika så då kikade vi på fotbollen samtidigt. Härligt Sverige!
Idag hade jag sovmorgon till tio i tolv. Hur underbart som helst!
Hade NO ch samhällskunskap. Sen stannade ag och Sandra
kvar och gjorde klart det sista till svenska redovisningen imorgon.
Men nu är jag hemma och har dragit på mig myskläderna i
väntan på att Karin ska komma. Mys! Blir väl skitsnack skulle
jag tro..
Laddade över bilder från mobilen nyss. Så nu kommer det
en till bildbomb!


Älskling!


Det där röda är inte kvar vill jag lova!






Brorsan!


Maries snygga nya Mazda, avis!


Bangkokkajen, mumma!




Mina fina vänner Johanna och Millan!
















HAHAHA!


Sotis..


Älskade Lukas, min vän! :'( ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela