idamartinakarlsson

WEEK END

Publicerad 2011-10-19 16:19:10 i

Är hemma från skolan idag. Skulle haft NO prov men
jag kan int ett skvatt. Därför valde ag tt vara hemma
och plugga, så att jag kan det på måndag istället.
Vaknade runt tio och gjorde frukost, sen la jag mig
i mammas säng och kikade på Göta Kanal 3. Somnade
efter ett tag och sov riktigt skönt och djupt. Hur skönt
som helst!
Nu har jag precis kommit hem från 1½ timmes långpromenad
i friska luften. Är alldeles dyngblöt av svett, så nu jumpar
jag in i duschen och blir ren och fin igen. Sen väntar som
Sagt plugg av NO och klockan sex ikväll har jag tvättid.
Tråkigt men sant, har dock inte mycket tvätt så det ska nog
gå fort. Får se om Robin kommer till mig ikväll också, eller
hur det blir.
Men nej, nu ska jag och svetten flytta oss till duschen!


Juli i sommar, körde riktigt mycket minigolf!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela