idamartinakarlsson

WHEN THE CHILDRENS CRY

Publicerad 2011-10-25 19:09:25 i

Piss dag. Försov mig till halv åtta av lite missfrstånd
av bästis. Men jag hann till skolan ändå! Var dock på
riktigt grinigt och trött humör. Skulle fårn början stå
i lunchkassan men ag fick stå i disken istället. Kände
att där stog jag bra idag.
Sen gick jag ner på stan och mötte pp Jannike igen.
Strosade omkring lite i butikerna osv. Fick med mig
två t-shirts rån Ginatricot. Välbehöligt! Har tusen
t-shirtar men använder inte en av dom. Så det behövdes
verkligen!
Köpte även hårfrg. Vickan ska nämligen klippa och färga
mitt hår på torsdag. Känns så underbart att få det gjort!
Även det behövs verkligen, förstår inte mitt hår slits
så fort. Uschusch! Den här gången blir jag i alla fall mer
röd. Sist blev jag väldigt mörkröd. Om resultat blir som jag
vill kommer jag verkligen bli red head. Intensivröd!
Har precis käkat middag med mamma och mormor. Mysigt
att mormor är här och stnnar ytterligare en natt. Blev
så nu när mamma operreades igår. Ska snart efterrätt.
Köpte med mig lite götta hem fårn jobbet! Äppelkaka åt
mig, halliberry åt mormor och frazze till mamma. Jobbar
dessutom på torsdag. Funderar på att strunta i skolan..
Blir så himla mycket. Först skolan, sen jobb och sen hem till
Jannike och fixa håret. Kommer vara helt slut känner jag..
Helvet, kom precis på att jag skulle ju ringa praktikplats.
Hade jag helt glömt bort. Jag bara flyttar fram det hela tiden.
Måste verkligen ringa imorgon! Men nu väntar nog lite plugg
inan efterrätt. Har NO provet imorgon. Hej IG.


Imorgon väntar Texas för lite sent födelsedagsfirande med mina älskade
bröder. Mysigt! Och gud vilken gammal bild!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela