idamartinakarlsson

13 APRIL 2012

Publicerad 2012-04-13 11:54:35 i

Det är ett jävla tjat om att det är fredagen den 13;e idag..
ag har aldrig brytt mig så mycket eller trott på det, men
bara därför drabbas jag väl av någon olycka idag.
Men det är inte bara fredagen den 13;e, även prick två
veckor kvar tills jag och Robin flyttar. Vi håller på nedräkningen
nu kan jag lova!
Kom i säng sent inatt, efter ett någon gång. Jag, Robin, brorsan och
Emelie for nämligen iväg till Uppsala igår ör att köpa soffa åt
Emelie och brorsan. Trångt var det ch sakta gick det när vi skulle
dra släpvagn också. Men det gick bra och soffan fick i med oss hem.
Jättefin devansoffa!
Missade även hockeyn igår, men jag hörde att dom vann med
3-2, woooohoooooo! Awesum!
Robin slutar fyra idag som vanligt, om han inte måste jobba över.
Så tills dess har ag ett BERG med tvätt att försöka få bort. Sist
jag tvättade var inte mamma hemma, så det är all hennes tvätt,
lite av min, lite av Robins. Plus att vi tog hit all tvätt Robin hade
hemma i sin lägenhet. Nn t-shirt och kallingar, resten var enbart
handdukar och sängkläder. Sådnat som tar sådan jävla plats i
maskinen.. Men vi vill få bort det innan vi flyttar så det tänkte jag
göra väck idag. Senare ikväll tror ag mamma ska till Söderhamn och
tillbringa helgen där. Så jag och Robin åker nog hem till svärmor i
Delsbo och sover över där, och sen imorgon ska hon och jag ut på prommmis
eller hitta på någonting annat roligt, medan killarna hugger ved med
Robins morfar. Första helgen på jag vet inte hur länge som jag är ledig
från jobbet. Så det är riktigt skönt! Hade dock velat åka hem till pappsen
i Ockelbo och hälsat på nu när jag äntligen är ledig. Men så blev det inte,
nu ska vi huga ved istället.. Aja, det får väl bli en annan gång antar jag.
Men nu måste jag kila ner med min tre ikeakassar proppfulla med tvätt
och äng apå låset så att ag får tre tvättmaskiner och inte två. Men det är
ju fredagen den 13;e..








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela