idamartinakarlsson

20 APRIL 2012

Publicerad 2012-04-20 18:24:15 i

Ytterligare en vecka har gått och en vecka återstår nu till
flytten. Eller ja, tills dess att vi får nycklarna! Börjar bli
mer och mer nervös nu, men fasen vad roligt det ska bli!
Och igår var vi och hämtade ut mitt HM paket. Jag har alltid
haft ganska lite varor då, så jag har bara fått kassar. Men 
den här gången hade jag en beställning på 32 varor tror
jag att det var. Underkläder, inredning, tights, träningstights,
en klänning, en t-shirt och lite hårsaker. Super nöjd är jag!
Och nu längtar jag ju bara mer tills vi flyttar och jag får 
välja vart jag ska ha alla grejorna. Wiiiii!
Men idag då, idag har jag varit i skolan som vanligt. Men på
Broman, inte CUL. Var ett tag sen jag var där nu, så det kändes
lite ovant. Slutade rätt så tidigt så jag for hem, slockande
i en timme och sen drog jag iväg och handlade. Sen när jag 
traskat hem(i det snuskiga snövädret som vi har fått nu, rena
vintern här igen ju?!) så började jag med maten. Blev tidig
middag idag eftersom att Robin bestämde sig för att åka till
Funäsdalen. Så nu har han åkt.. Buhu! Jag saknar honom redan. 
Lite extra mycket nu eftersom att mamma och Bosse är i 
Bruksvallarna, Jannike upptagen, Karin i Sveg, resten av
tjejerna skulle tydligen festa och brorsan skulle hålla på med
bilen. Typiskt! Men jag ville inte hindra honom att dra dit, det 
är ju trots allt sista gången han kan åka skoter nu. Klart han
ska få göra det då, jag vet ju hur kul han tycker att det är. 
Dessutom är det ju rätt så bra att hinna sakna varann lite också,
och jag måste börja försöka klara mig utan Robin. Jag har bokstavligt
talat blivit totalt beroednde av honom på alla sätt och vis. Lite
jobbigt faktiskt, därför måste jag lära mig att vara själv. Tycker det är 
jätte skönt att vara ensam hemma och så, vara själv efter skolan
osv, men utan Robin, DET ÄR JOBBIGT. 
Men som tur var så har jag svärmor! Så nu sitter jag i Delsbo själv
i hennes lägenhet för hon är på danskurs. Så jag tänkte kanske vara
lite snäll och slänga ihop en kladdkaka tills hon kommer hem vid
nio tiden. Och senare kommer även Jonna och Elias. Blir nog bra det
här ändå ska jag se! Men som sagt, hade bara Robin varit här hade
allting varit perfekt. Men nu plingade det till på mobilen, får se vem 
det är som vill mig någotning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela