idamartinakarlsson

22 APRIL

Publicerad 2012-04-22 15:13:05 i

Jahapp, då var den här helgen över.. Och jag har spenderat
det helt själv! Och igår jobbade jag hel dag, har aldrig varit så
slut i huvudet som igår, efter jobbet. Kanske kan bero på att
jag och svärmor satt uppe till två på natten och tjattrade.
Sen igår tog jg bara reda på berget v disk som mamma så snällt
hade lämnat till mig. Men jag var lite elak och lämnade alla
bestick åt henne, som jag vet att hon hatar att diska. Elakt!
Sen gjorde jag inte så mycket mer. Kollade lite grann på Baksmällan,
åt inget godis eller nnat onyttigt utan jag bara var. Gick och la mig vid elva
ungefär!
Idag vaknade jag halv nio, klev upp, gick och lade mig igen och somnade till
klockan tolv. Så äkla skönt att sova ut! Åt rukost framför Änglagård 3
och har precis stängt av tv;n. Har precis pratat med Robin och han är påväg hem
nu. Jävlar vad han ska få pussar vill jag lova!
Just nu sitter jag och kikar lite på inredning, är så sugen på att köpa en massa till
lägenheten. Men först ska jag betala tillbaka Robin och mamma det jag är skyldig.
Det var inte så mycket, men jag får rätt så taskig lön den här månaden, så
jag ska frsöka hålla på pengarna och bara köpa det viktigigaste. Inte köpa
inredningssaker för att de är fint! Men http://www.mamsellk.se har riktigt fina
saker måste jag säga. Ååååh, jag vill bara klippa på KÖP.
Nej, nu ska jag ringa Robin igen och säga till honom att köpag odis tills ikväll. Så kan
vi ha lite helgmys ikväll då, imorgon börjar ju jobbb och skola igen. Har en
rätt så bra vecka framför mig. Imorgon går jag till max tolv sa lärarna, tisdag ska
jag till Stockholm med klassen, sen är det kök två dagar, och på fredag är jag på
Broman igen och går till halv tolv, sen börjar vi flytta. Ska bli så jäkla roligt!
Men nej, nu ka jag kila, tänkte ta mig en lååååång dusch också, men hårinpackning,
raka benen och kanske t o m hinna med ansiktsmask. Låter hur underbart som helst!


Jag och mammsen ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela