idamartinakarlsson

5 APRIL 2012

Publicerad 2012-04-05 15:28:31 i

Jappjapp, 5:e april och jag och Robin har nu varit tillsammans
i fem månader. Känns snarare som fem år! Och jisses vad jag älskar
honom! ♥
Imorgon är det prick tre veckor kvar tills han och jag flyttar ihop till
våran nya lägenhet. Vi packar för fullt här hemma varje dag! Men
tre veckor?! Det går ju hur fort som helst.. Jösses!
Nu har vi agit lov också. Känns underbart! Och igår fick jag påskägg
av Robin. i vet ett sådant där jätte super stort. Fyllt med massor av
godis plus att han hade gömmt två coca-cola burkar där nere i ägget.
Blev hur glad som helst. Han är för go min pojk! ♥
Dock kommer jag att vara utan honom hela helgen. Förstår inte hur det
ska gå. Sist jag var utan honom var mina 1½ månader i Stockholm.
Sen dess har jag inte arit utan honom en enda dag eller natt. Men jag är
tack och lov uppbokad hela helgen. Ikväll kommer Bosse som vanligt, men
även min yngsta storebror Linus, för lite middag och mys. Och imorgon
då ska vi till Söderhamn till mormor, där även moster, Greger och kusinerna
är. Så då blir det påskmat, fira att Hugo fyllde 3 år i tisdags och en massa
gosse mys med mina små kusinvitaminer. Jag glömmer bort nästan hela
tiden att en till kusin är påväg och anländer på jorden i september. Myspys!
Nej, maskinerna med tvätt är igång nere i tvättstugan och fler maskiner
väntar. Måste tvätta mormors mattor också.. Tar sån tid!
Men i väntan på tvätten väntar jag in Robin som kommer efter fyra och ska
hämta lite saker och ska pussa på mig lite innan han åker. Plus att han ska
få sitt påskägg. Ett påskägg fullt med godis, två häxvrål stänger och Åre choklads
Blåbärspraliner som han tycker å mycket om. Och allting ligger i en söt liten
påskpåse. Hoppas han blir lika lad som jag blev när jag fick mitt ägg! ♥


En bild från i sommras på Millan, mig och Linnéa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela