idamartinakarlsson

7 APRIL 2012

Publicerad 2012-04-07 18:12:46 i

Påskafton och jag har jobbat hela dagen.. Trodde inte
att det skulle li så mycket folk. Men det blev det tydligen!
Men nu är jag hemma igen, ensam dock. För mamma
och Bosse åkte tillbaka till Söderhamn, Jannike är hos
sin mormor och morfar och Robin har inte kommit hem
än. Han skulle gentligen komma hem fröst imorgon,
men han kommer hem ikväll istället. ÄNTLIGEN får jag
träffa honom igen. Fyra dagar är fyra dagar för mycket!
Jag har i lla fall precis ätit middag och känner mig lite
tröttis. Så undra om jag ska lägga mig framfr tv;n och
slockna en stund och hoppas på att när jag aknar igen
har Robin kommit hem. Nej jag ska sms;a och höra
ungeäfr när han kommer hem. Så blir det nog lite mys
framför tv;N med godis, dipp och tärta. Om vi inte åker
någon annanstans, Victor och Marie och älsar på kanske.
Vi får se! Jag och Jnnike hade egetnligen  bestämt idag men
hon ville sova hos henn eoch jag hos mig så vi sa att vi tar
det en anna dag istället. Ska bli sååååå mysigt att få krypa
till säng med min andra halva igen. Tänkt att man kan sakna
en människa å mycket, helt sjukt!
Nej, soffan skriker efter mig nu känner jag. Bäst jag drar
mig dit!









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela