idamartinakarlsson

13 FEBRUARI 2012

Publicerad 2012-02-13 12:21:32 i

Underbart med lång helg! Hade endast en lektion
i fredags, som dessutom började 12.10 och jag
behövde bara vara där i en timme. Sen hade
jag myskväll med Robin. Kom även lite annat
folk! Brorsan och Emelie, Micke, Abbe och senare
kom även Jannike och Linnéa. Riktigt myspys
var det med en fet godispåse och tvspel.
I lördags var det jobb som gällde för min del.
Robin drog till Ängebo och fräste skoter med
killarna men kom hem i skaplig tid ändå. Så vi for
hem till Viktor och Marie och kikade på Melodifestivalen
och svullade i oss en massa götta. Mysigtmysigt!
Sen igår klev vi upp redan klockan nio bara för att
fira min pappa som var i stan och som fyllde år i fredags.
Följde även med och kollade på matchen som han skulle
dömma. Har inte följt med på pappas matcher på flera
år och det gjorde jag alltid förr. Så jag kände mig som
liten igen! Sen ar jag ch Robin hemma resten av dagen.
Åt bakad potatis med skagenröra och sallad till middag.
Super ott tyckte Robin, jag började dock må dåligt
och kände mig hängig där på slutet.
Och natten var inteså roligt den heller. Låg helt ihopkrypen
som en boll för jag hade så fruktansvärt ont i magen.
Mådde även illa och trodde jag skulle spy, men jag lyckades
hålla mig undan det. Och jag ka alltid mysa med Robin innan
han ska till jobbet, alltid. Mn idag ville jag inte, eller snarare
jag kunde inte. Så fort jag rörde på mig fick jag jätte ont.
S det blev inget mys, saknar honom därför jätte mycket
just nu! Hoppas verkligen han får luta tidigare idag, skulle
bli super glad då.
Har hunnit varit på möte på jobbet i alla fall. Pratat och fått det
nya schemat. Efter det fick jag åka med Österlund hem.
Vi ska nämligen sova hos mig inatt eftersom att jag har tvätttid.
Men det är inte förens senare ikväll. Och just nu känner jag mig
väldigt trött och seg, så jag tänker nog lägga mig i soffan och
kolla på One Tree Hill ills jag ska dra över till Wallin en sväng.
Blir nog en prommis skulle jag tro! Hej så länge!


Bjussar på en fin fin tvättstugebild idag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela