idamartinakarlsson

14 FEBRUARI 2012 - ALLA HJÄRTANS DAG

Publicerad 2012-02-14 19:44:57 i

Tisdagen den 14 februari och det är alla ♥-ans dag!
Började dagen med att sova över rätt så mycket så
jag ringde och sjukanmälde mig. Somnade om och
vaknade igen klockan tolv. Var underbart att sova ut!
Fick inte mycket till sömn igår natt när min mage
krånglade..
När jag vaknade kom Robin hem, och skulle äta lunch,
trodde jag. Men han hade slutat för dagen. Lycklig tjej!
Så vi tog en dusch, kollade på film och myste. Sen skulle
han iväg och fixa med någonting så jag ixade mig och
sen kom svärmor. När han kom hem igen hade han köpt
röda rosor, en hjärtformad vetekudde och en flaska
coca-cola. Han för go min Robin! ♥
Nu är vi hos mamma alla tre och har ätit middag. Efterrätten
är på g den också, nybakad kladdkaka. Mumma!
Senare ska vi hem till Robin igen och äta hjärtmaccrones
och kika på film skulle jag tro. Sen sova för imorgon
väntar skolan igen.
Jag har haft en riktigt bra alla hjrtnas dag, och jag hoppas
ni också får en fortsatt trevlig kväll!








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela