idamartinakarlsson

16 FEBRUARI 2012

Publicerad 2012-02-16 14:03:21 i

Gårdagen kändes som en evighet! Hade sovmorgon -
ska dock inte klaga. Men skolan ick skit segt och efter
det drog jag till jobbet och gjorde Linnéa sällskap som
jobbade stängning och var där enda tills Robin kom.
Så for vi till Delsbo och åt middag och semla hos
käraste svärmor. Bättre svärmor får man leta efter!
Och sen drog i vidare till Ängebo för att hämta hem
Robins skoter. Sen hem till Robins pappa i Lingarö,
lämna kotern, hälsa på hans pappa en sväng, till
Robins jobb, släpa på en tank, tanka den och sen åkte
vi hem. Kom hem vid elva tiden, men det kändes
verkligen som mitt i natten. Gick och la oss med
samma i alla fall.
Idag när ag vaknade höll jag åter igne på att sova över.
Men jag hann, jrde mig iordning på en halv timme,
och det är väldigt bra för att vara mig. Stolt!
Visade sig att vi bara hade svenska idag, så jag slutade
redan klockan nio imorse. Soft! Drog hem till Robin
och hämtade alla mina grejor, sen tog jag bussen hem
och en prommis till Träffpunkten för att handla tvättmedel
och sköljmedel. Ska nämligen tvätta mellan tre och sex.
Och nu har jag precis krypit ner i min underbara one piece
som för tillfället luktar Jannike så det skriker om det.
Hon har haft den i lite drygt två veckor, men jag klagar inte.
Bara mysigt när jag inte har chansen att träffa henne så ofta!
Som ag sa så ska jag tvätta, och det är om en timme. Så
jag ska sätta igång med att sortera tvätten, var grymt mycket
tvätt såg jag. ch en tänker jag nog slänga ihop en kaka
eller så och avnjuta den i soffan framför One Tree Hill.
Imorgon är det redan fredag, känns riktigt soft!


Min älsklings pöjk! Jag älskar dig så jäkla mycket!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela