idamartinakarlsson

2 FEBRUARI 2012

Publicerad 2012-02-02 13:01:58 i

Trots att jag varit hemma hela veckan så har jag inte
ägnat någon tid åt bloggandet. Jag var nämligen hemma
måndag och tisdag pågrund utav urinvägsinfektionen,
om det är det, dom på hälsocentralen var osäker. Tänkte
att jag skulle gå till skolan igår men då hade tydligen
förkylningen tänkt besöka mig. Så jag blev hemma igår
och även idag. Men imorgon tänker jag banne mig gå
till skolan! Vll inte missa fler lektioner nu och jag vill träffa
alla tjejer igen. Jag har bara legat och kollat på One Tree
Hill hela dagarna. MEN DET ÄR JU SÅ JÄVLA BRA!
Dock kände jag för att ta en liten paus nu, kanske städa
lite här när jag ändå bara är hemma. Robin slutar klockan
fyra och dit är det ju ett tag.
Var till Ängebo nu i helgen och åkte lite skoter. Var super
kul och mysigt. Bara jag, Robin, Ante och Annki. Därför
tänkte vi att vi skulle åka dit i helgen också. Redan på lördag
efter att jag slutat jobbet, åka dit och basta och ta det lugnt
och sen fräsa skotrarna på söndag. Hoppas jag mår bättre
bara och att jag inte täckisarna blir helt genomblöt som sist.
Ska leta fram nå jävligt grejer!
I fredags var jag och Robin iväg med min äldsta bror och
Emelie och bowlade. Skit mysigt var det! Kom dock inte på
första plats men jag fick umgås med tre underbara människor
som betyder väldigt mycket för mig. Efter bowlingen åkte
vi runt och sladdade lite, sen hämtade jag och Robin upp
Micke, sen kom Jocke och Emelie hem till oss så fortsatte vi
kvällen med lite babbel. Mystid med brorsan, inte ofta det händer
inte!
Nej, nu ska jag starta Wallander och städa till den. Sen belöna
mig med en kladdkaks cupcake med vitchokladfrosting och
en stor kopp te. Sen en dusch på det! Så får vi se om vi sover
hos mig eller Robin inatt. Vore lämpligt hos Robin så jag kan gå
till bussen och vara säker på att jag får en plats. Vilket brukar
vara omöjligt annars!

Lägger in lite bilder sen jul och nyår.


En liten del av julbordet..


Jag & mamma


Mormor


''Tomten'' (Micke, brorsan)


Brorsan & Hugo


Brorsan


Emelie, brorsan & Hugo


Mormor & brorsan


Brorsan


Brorsan & Hugo


Jag & syrran


Jag & syrran


Mamma & syrran


IKEA mat i mitt hjärta.


Robin(älsklingen), Robin(brorsan) & Bosse


Jag(ursäkta), brorsan & syrran


Nyårsdukning


Älskling, jag, Bosse, syrran & Magnus


Älskling, jag, Bosse, syrran & Magnus






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela