idamartinakarlsson

17 JANUARI 2011

Publicerad 2012-01-18 00:25:01 i

En dag närmare lördag, dvs hem. HEM HEM HEM!
Förstår inte, lyckdes sova till klockan ett idag också.
Kanske inte så konstigt ändå, var krig här imorse när
kusinvitaminerna skulle göras iordning för dagis.
Var inte alls taggad till att jobba imorse, men när
allting väl var igång gick det bra. Var dock mycket folk
idag, dvs mycket att göra. Så jag kände mig lite yrig
där en stund och visste inte riktigt vad jag skulle göra
eller vad jag höll på med. Men det gick bra och jag
slutade kvart över tio ungefär. Och var hemma en
timme senare. Gick det lika bra som idag kommer
nog veckan gå fort ändå.
Har som vanligt stoppat i mig lite kvällsfika, yougurt
med musli och ett glas nyponsoppa. Mumma!
Har även hunnit prata med min sjukling till pojkvän.
Han och Johanna, hans mamma, hade tydligen varit hem
till min mamma på lite fika idag. Lät myspys, SÅ AVIS!
Men nu har vi lagt, ska dock ringa honom igen. Tänkte
göra mig klar inför sängen först. Dvs borsta gaddarna,
tvätta fejjan och gå på the toilet. Sen krypa ner i sängen
och ringa Robin igen. Tänker även ställa alarm till
imorgon. Super skönt att sova till klockan ett och verkligen
vara utvilad. Men hela dagen går ju bort innan jag ska jobba
och jag måste börja fixa mig på en gng när jag vaknar.
Härligare att vakna vid nio - tio, ta med sig frukost och täcke
upp, äta i lugn och ro, kolla på film osv. Kanske t o m tar mig
en prmmis runt Norrviken innan jag ska slänga mig i duschen.
Jo, jag ska fan ställa klockn imorgon! Måste ju även börja göra
det för annars blir det problems när jag ska börja gå upp
till skolan på måndag. Måste börja vänja mig..
Men nu måste jag kila, hejsvejs!


När den här bilden togs, söndagen marknadshelgen,
så var jag och Robin inte ens tillsammans. Men jag
minns att jag träffade honom de här kvällen, efter
att jag hade varit på bio. Min kille! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela