idamartinakarlsson

18 JANUARI 2012

Publicerad 2012-01-19 00:21:05 i

Har inte riktigt vant mig vi att det är 2012 ännu..
Såg visst att jag skrivit ''17 JANUARI 2011'' i ett
tidigare inlägg. Ops!
Och att ställa klockan på tio och komma upp imorse
gick heller inte så bra. Det var lättar sagt än
gjort. Ställde klockan på halv tio, somnade om,
vaknade av alarmet som tutade klockan tio.
Då skulle Robin ringa mig, men ingen ringde så
 jag somnade om. Vaknade igen vidtolv ungefär
och ringde Robin på en gång. Gjorde frukost,
kollade på ''Hem till gården'' och ''Holby City''.
Faktiskt riktigt mys program! Och ''Hem till gården'
har ju funnits så länge jag kan minnas.
Att jobba idag gick kanoners! Tog mitt första
bord kvällstid helt själv. Och det gick skit bra,
fick beröm av paret som åt. Kändes ju riktigt
bra! Jobbade dock över till halv elva, och jag får
egentligen bara jobba till tio. Och jag fick
dessutom kubba till pendeln, blir sur när jag
kom dit för jag todde jag hade missat tåget. Men
det var tydligen försenat, snacka om tur!
Men nu är jag i alla fall hemma, lite frussen av mig
har jag stoppat i mig två mackor och juice.
Plus en liten chokladbit som jag hittade. Mumms!
Sitter och pratar med pöjken min i telefonen nu. Toksnöar
tydligen hemma i Hudik. Så han ska nog sova snart,
han ska antagligen upp och ploga vid två tiden
trodde han. Stackarn, inte en chans att han kommer
vara frisk ill på lördag. Och jag lär ju inte kunna hålla
mina pussar ifrn honom. Dvs ä inte han frisk, kommer
även jag blir sjuk.. Men men, det är det väl kanske
värt käner jag! Vi ska ha myssöndag på söndag.
Hälsa på hans bror Victor och hans flickvän
Marie som så länge har tjatat på att få träffa mig.
Även jag har tjatat på att få träffa dom! Sen ska vi
kanske ha Harry Potter maraton och äta e massa götta
och kanske bka och lite sådant. Och vi ska för en
gång skull vara hemma hos honom. Vi är av någon
anledning alltid hmma hos mig. Men det ska det bli
ändring på nu! Frågade igår också om vi kan åka
till min mormor över en helg. Vore så himla mysigt.
Spendera en hel helg med två underbara människor
omkring sig vore helt awesum!
Men nu ville pojkvännen ha lite ömn och även jag.
Lä nog sova nu om jag ska hålla det där att kliva upp
klockan tio imorgon. Redan torsdag då också föresten,
så jäkla king!


Mammsen och jag i sommras efter båtåkning och bad! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela