idamartinakarlsson

24 JANUARI 2012

Publicerad 2012-01-24 12:38:29 i

Min morgon blev inte som planerad.. Jag och
Robin hade ställt klockan på halv sex för att
hinna duscha, men jag vaknade redan kvart
över fem. Har sovit dåligt hela natten och när
jag vaknade var jag suuuuuper kissnödig. Så
jag jag gick upp, gick på toaletten och fem
minuter senare var jag kissnödig igen. Gick
på toaletten ytterligare en gång utan att kissa.
Yippie tänkte jag, urinvägsinfektion. Jag har aldrig
haft det, men jag har ju hört hur det ska vara.
Och på en halvtimme ade jag gått tre gånger på
toaletten. S jag bestämmde mig för att vara hemma
från skolan idag. Kändes inte så lockande att stå i
ett kök och måsta gå ifrån var tionde minut..
Har druckit hur mycket vatten som helst och gått på
toaletten. S startade jag One Tree Hill och la mig i
soffan. Där somnade jag och vaknade halv elva. Har
halltså sovit ungefr tre timmar utan att kissa.
Allting kändes branu när jag vaknade. Kissade som
vanligt och nu är det bra. Urinvägsinfektion kan
man väl inte ha några immar på morgonen?
jag var påväg att boka tid på Hälsocentralen, men
det blev ju bra nu. Annars hade jag fått knarka
antibiotika. Men jag undrar verkligen vad det var,
om det inte var urinvägsinfektion, vad fan var det då?
Oj, kiss kiss kiss, nog om kiss nu. ar kollat på lite
avsnitt av OTH nu och käkat frukost osv. Ser ut som
en enda stor röra här hemma. Så jag funderar på
om jag ska vara snäll mot mamma och städa här.
Kanske hinner sätta mig med näringsläran en sväng
senare också. Vore grymt att få dne gjort!
Senare kommer Robin hit som vanligt, tackarn ar ju typ
fyttat hit. Och även svärmor kommer hit och sover
hos oss. Myspys!
Nej, nu ska jag sätta fart, blir deprimerad av att bara
ligga ner vissa dagar.


En bild på mig och Millan i från sommras. Eller sommras ska jag inte säga
att det var. Rättare sagt den 10 maj, årets första dopp, svin kallt var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela