idamartinakarlsson

ALLTING KAN GÅ I TU MEN ETT HJÄRTA KAN GÅ I TUSEN BITAR

Publicerad 2012-01-04 12:03:48 i

Över en månad sen jag uppdaterade här. Men
jag har ju varit i Stockholm och praktiserat.
Har haft hur kul som helst! Började i köket
tre dagar, trivdes inte och fick byta till
serveringen istället. Där är det skitkul!
Dom är super duktiga, jätte roliga och
det är helt awesum. Har självklart haft otroligt
mycket hemlängtan. Velat sova i min egen säng,
träffa Robin, Jannike, Karin, mamma och alla
andra. Har just nu jullov, och har varit hemma
och firat jul och nyår och bara varit. Men på
fredag kanske jag åker till pappa, för sen på lördag
ska han, jag, brorsorna, Emelie och kanske Gun åka
och hälsa på farmor i Eskilstuna. m jag minns rätt
så har jag inte träffat henne på över två år. Så
Det ska bli riktigt kul!
Idag ska jag över till Wallin en sväng hade jag tänkt.
Lovade att komma och hälsa på, så det får bli idag.
Och ikväll kommer förhoppningsvis svärmor och Robins
syskon hit och käkar middag med oss. Pus att i ska färga
Johanna och Robins hår. Spännande!
Mne nu ska jag käka frukost, städ undan lite, fixa mig och
sen bege mig.


Dags att boka tatueringstid snart också. Ska tatuera mig i Söderhamn hos
en jätte duktig tjej, med lång väntetid. Så jag bokar redan nu som Vickan
gjorde, kanske jag tatuerar mig direkt dagen efter att jag fyller år, eller samma
dag..
Har ju så sjukt mycket idéer!






Kommentarer

Postat av: Bea

Publicerad 2012-01-08 15:19:13

Fin blogg! Hur mår du idag? kram

Postat av: Ida

Publicerad 2012-01-08 20:39:54

Jo det är bra, hur är det själv? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela