idamartinakarlsson

AN ICE COLD BEER IN MY HAND LIFE IS GOOD TODAY

Publicerad 2012-01-17 00:34:34 i

Idag har varit en riktigt jobbig dag! Började
med att jag sov till ett, vaknade prick ett.
Trodde aldrig att jag skulle sova så länge
 den där sängen inte. Men tydligen, så jag
fick hoppa in i duschen och fixa mig. Sen fick
jag vara med Paulo i baren. Fick inte göra
speciellt mycket, men det ville jag inte heller.
Dock är han så jäla lat och inte alls rolig att
jobba med. Plus att det inte var någonting
bokat nästan, så det var typ dött. Piss dag!
Och bara därför, för att det inte var nå roligt
så har jag gått och haft hemläntan hela dagen.
Det känns som att veckan kommer gå sååå
sakta. Vil helst att Robin hämtar mig på
fredag, men då kommer vi hem mitt i
natten inte så kul. Helst fick han ta med mig
hem igår. Var åkte jag inte med dom?
Funderar seriöst på att ringa och sjukanmäla
mig på onsdag eller torsdag och kåka hem.
Men jag har ändå ingen som kan ta mig hem.
Har precis pratat en liten stund med Robin,
men han kollade på film och kunde inte
koncenterara sig så bra, så han skule ringa
ige när filmen var slut. Självklart började jag
grina när han la på, så mycket saknar jag
honom. Helt jukt! Aldrig mer en och en halv
månad hemifrån, aldrig mer en och en halv
månad ifrån Robin. ALDRIG!
Är alltid så hungrig när jag kommer hem
så jag har precis ätit lite macka, yougurt
och juice. Ska knapra i mig nötter nu tänkte
jag.
Tänk att om prick en vecka är jag tillbaka
i skolan, illbaka på Broman och får äntligen
träffa alla igen. Ska bli så skönt!
För att fördriva tiden lite tänker jag göra
ytterligare en sån där frågelista. I väntan
på att Robin ringer tillbaka!

SEX/KÄRLEK
1. Är du singel nu? - Nej, det är jag inte!
2. Föredrar du långa förhållanden eller massa strul? - Långa förhållanden, helt klart!
3. Är du redo o satsa på ett förhållande nu? - Absolut!
4. Har du haft sex? - Ja.
5. Har du en kk? - Nej, det har jag inte!
6. Har du kört oskyddat nån gång? - Trots att jag lovade mig själv att aldrig ha det så ha jag haft det massor av gånger!
7. Har du playat någon nångång? - Nope!
8. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - På sätt och vi..
9. Har du någon kille/tjej på g nu ? - Jag är tillsammans med världens underbaraste!
10. Haft sex på fyllan? - Har aldrig vart på fyllen, nej.
11. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? - Ja massor av gånger!
 12. Sparat något från ett gammalt förhållande? - Har bara haft en riktigt förhållande, så nej där också.
13. Somnat gråtande pga kärleken? - Kan hända!
14. Varit på en blind date? - Nejnej!
15. Varit otrogen? - Nej, skulle jag aldrig vara.

FAMILJ/BOENDE
1. Bor din mamma och pappa tillsammans? - Nej det gör dom inte!
2. Har du några syskon och isåfall vad? - Två storebrorsor och en halv storebror.
3. Bråkar du ofta med din mamma/pappa? - Beror på vad ofta är, men jag och mamma kan väl mest småtjafsa rätt så ofta!
4. Hur bor du (villa, lägenhet osv)? - Lägenhet.
5. Har du eget rum? - Ja.
6. Vilken färg har du på tapeterna?- En vit fondvägg med svarta blommor och resten är vitmålade väggar.
7. Brukar du måla på väggarna? - Nej.
8. Har du en tv i ditt rum? - Nej, den får inte plats!
9. Stor eller liten säng? - Liten..
10. Är dina syskon jobbiga (om du har några)? - Ibland, men med åren har dom mognat på sig lite.

SISTA SOM
1. Du fick en puss av? - Robin ♥
2. Sov med dig i samma säng (förutom dig själv)? - Robin såklart!
3. Du delade ett riktigt skratt med? - Robin och Henrik i helgen!
4. Du gick på bio med? - Mamma, vi såg ''Stockholm Östra''.
5. Du höll i handen? - Robin
6. Du var på stan med? - Mamma och Bosse
7. Delade en pizza med dig? - Kommer jag faktiskt inte ihåg!
8. Du fick telefonsamtal av? - Älsklingen, pratar med honom just nu!
9. Skicka ett sms till dig? - Pöjken min!
10. Du kramade? - Ebba tror jag, annars Robin där också.

ÖVRIGT
1. Har du nånsin smygit ut utan lov? - Nej faktiskt inte!
2. Brukar du tjuvkika in i andras fönster? - Nej!
3. Längtar du till sommarn igen? - Ja, vil ha sommar NU!
4. När du tittar dig i spegeln, vad säger du då? - Ingenting, jag kollar bara.
5. Hur svarar du i telefon? - Olika, men oftast ''Ja hallå det är Ida?'', eller ''Heeeej''!
6. Vill du ha barn? - Jätte gärna!
7. Har du gjort något olagligt? - Säkert!
8. Vill du så får du gärna berätta vad? - -
9. Har du några tatueringar/piercingar? - Nej men snart!
10. Hatar du någon riktigt mycket just nu? - Ja..
11. Bäddar du ofta sängen? - Inte om jag är stressad.
12. Vad gör dig riktigt glad? - Robin, mina vänner och familjen ♥
13. Går du i kyrkan? - Nej, bara på bröllop och dop.
14. Gillar du att sjunga? - Ja, men jag kan inte sjunga.
15. Har du egen dator? - Nej!
16. Hur mår du idag? - Inte bra, längtar hem sjukt mycket!
17. Vilken klass går du i? - HR10
18. Har du mycket pengar just nu? - Nej max 10 kr..
19. Är det jobbigt o svara på frågorna? - Lite, sitter med telefon i andra handen.
20. Hur mycket är klockan nu? - 00.32









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela