idamartinakarlsson

DON'T HAPPEN TWICE

Publicerad 2012-01-15 18:18:09 i

Jag har haft den bästa helgen på länge! Helt underbar!
Vi har inte gjort speciellt mycket, men bara att få vara
med Robin och Henrik gjorde min helg. Dom är så
underbara! ♥
Igår hade vi en riktig slappdag här. Killarna gick iväg och
köpte pizza som vi proppade i oss framför James Bond.
Efter det fortsatte vi med att kolla på film, vi duschade
och sen drog vi iväg på Ica MAXI och laddade upp med
 en massa götta inför kvällen. Coca-cola, Redbull, nötter
och godis. Riktigt smarrigt! När vi ändå var ute och åkte
körde vi till Kista och käkade på Burger King. Helvete vilka
goda burgare dom har där. Mycket godare än Donken
och Max. Mumma!
Fortsatte med filmtittandet till ungefär klockan två på
natten sen gick vi och la oss. Jag hade dock en hemsk
mensvärk så älsklingen hämtade en varm blöt handduk och
lapå min mage. Han är för go! ♥
Dock är dom påväg hem nu om dom inte redan är hemma
kanske. Jag saknar dom redan Robin extra mycket!
Men jag började städa undan här direkt efter att dom åkt,
då hittade jag Robins tröja på sängen som han hade
''glömmt''. Han är så fin!
Nu har moster och co kommit hem från Sälen igen i alla fall,
så jag är ju inte ensam tminstone. Moster är och handlar
och efter det blir det middag. Sen ska jag bara ta det lugnt.
Imorgon är det dags för jobb igen! Men det är ju bara en
vecka kvar nu sen så är jag helt klar med praktiken och jag
åker hem igen. Får komma in i skolrutinerna, träffa alla
vänner igen umgås med Robin, träffa Jannike och Karin, mamma
och aa andra. Skabli så jäkla skönt!
Men nu ska jag busa lite med kusinvitamin Hugo, hejsvejs!


Åh vad jag vill ha tillbaka den här
längden på mitt hår!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela