idamartinakarlsson

HOLD TIGHT

Publicerad 2012-01-14 14:23:23 i

Just nu lär jag vara världens lyckligaste tjej!
I torsdag var det tvärdött på jobbet. Fanns
dessutom ingenting att göra, allt var vikt
och putsat.. Så jag stog hela dagen och
rullade tummarna. Helt plötsligt började jag
skratta t två killar som såg ut som mckillar
(på jackorna såg det ut som det), och tänkte
är dom dum i huvudet som åker mc nu. Dom
sätter sig i baren, den ena killen ler och kollar
på mig. Jag kollar på den andra killen och
ser helt pltsligt vem det är. Då har min älskade
pokvän Robin och hans vän Henrik sagt till
mig att det inte kunde komma till Stockholm som
det var sagt för dom var tvungen att jobba.
Men dom hade i själva verket suttit nu i veckan
 och planerat hela resan. Jag hamnade i chock-
illstånd och pep - jag blev glad och skakade -
jag blev nästintill sr baa för att dom hade lurat mig
och alla förutom jag visste om det. Men jag är mest
glad , för herregud vad jag har saknat Robin! ♥
Så igår när jag jobbade drog även pojkarna dit
och käkade tre rätters och väntade på mig tills
jag hade slutat. Dom hann med lite i baren med
Paolo också, så det blev Donken på en gång när
jag hade slutat för lite fyllekäk. Se drog vi hem
ch kolade på film, var vaken till tre ungefär.
Imorse har vi legat och degat ett bra tag och snart
kommer killarna med pixxorna. Mumma!
I väntn ska jag ringa mamma och Jannike, även
dom saknar jag nå så otroligt mycket!


Karin saknar jag också gööööör mycket! Här är en jätte gammal bild
på henne. Vi har å otroligt fina minnen tillsammans, och fler blir det! ♥







Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2012-01-18 21:59:31

HAHAHHA JAG DÖR. snygg stil jag hade!! :D :D

fast nä.

åh, jag saknar dig så älskling! men snart ses vi! <3

Postat av: Ida

Publicerad 2012-01-19 00:23:38

Ja snart så ses vi igen <3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela