idamartinakarlsson

I DON'T BELIVE YOU

Publicerad 2012-01-10 11:24:35 i

När jag nu är ensam här hemma så sover jag
på soffan uppe i tvrummet, istället för där nere.
Dock märkte jag imorse att har jag sovmorgon
som idag lär jag alltid vakna av ljuset.. Där nere
är det ett fönster, på en annan sida av huset.
Här uppe är det två sora fönster på den soliga sidan.
Men det ska nog gå bra, får gosa ner mig
riktigt mycket itäcket så blir det mörkt.
Vet inte hur länge jag var uppe igår, men tillräckligt
länge för att Robin inte skulle orka upp idag.
Stackarn, jag höll honom vaken, försökte allafall
bara för att jag inte ville gå runt själv i huset.
La mig ch kollade på One Tree Hll men jag tror
att jag omnade på en gång. Jag var nog lite
trött jag också skulle jag tro. Just nu är klockan
11.15 och jag änkte ta och göra mig en brakfrukost,
så hungrig som jagär, och sen fortsätta kolla klart
på One Tree Hill. Snart slut!
Pendel går 15.07 så jag får väl börja göra mig iordning
vid två tiden skulle jag tro.
Jag tänker stta och hålla alla mina tummar och tår
på att det inte snöar i hemma i Hudiksvall och att
inte Robin har någt jobb att göra. Isåfall skule han
kanske komma hit. Om inte nu idag, så skulle han
prata med sin chef och se om han kunde komma på torsdag
och stanna till på söndag. Vore helt underbart!
Jag känner mig så ensam och saknar honom s en tok,
så detvore verkligen super! ♥
Ska ringa och hör med pöjken minhur det blir lite senare
och även höe hur det gick för honom att komma upp idag.
Men först frukost och film! Hejsvejs!

Jag är en sån som inte får nog av att läsa andras bloggar,jag tycker det är jätte kul & intressant. Så nu har jag skaffat mig en egen blogg för att kolla om det är lika kul att ha en egen som det är att kolla i andras.
Bjussar på ytterligare en gammal bild idag! Den här är ute i mormor
(och morfars) stuga. Lussmar, en fädbodvall! Super mysigt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela