idamartinakarlsson

I WANT TO BE FOREVER YOUNG

Publicerad 2012-01-16 00:03:58 i

Tänk attdet inte alls behöver gå lång stund
inna ma börjar sakna en person igen..
Jag började sakna Robin redan innan dom
hunnit åka och nu dör jag ju snart! Så jag
tänkte att om jag går ochlägger mig snart
så gr ju tiden mycket fortare och jag får träffa
min underbara mycket snabbare. Låter ju
hur bra som helst! Men jag är inte trött än
så jag tänker sitta ett tag framför datorn innan
jag beger mig till sängen i min ensamhet.
Plus att Robin ska ringa innan han lägger sig.
Men just nu står han och försöker duscha av
sig febern, han är för söt! Stackars pojken min
som åker på feber det första han gör när
han kommer hem. Inte kommer han vara frisk
till på lördag när jag komer hem heller. Han jobbar
tills han hamnar på sjukhus, så lite feber stoppar inte
honom från att gå till jobbet imorgon inte..
I väntan på att John Blund ska komma så tänkte
jag köra en frågelista i brist på annat. Det var
ju riktigt längesen! Hej så länge!


Gjorde du någonting år 2011 som du aldrig gjort förut?

Jag blev tillsammans med världens underbaraste kille, Robin.
Jag drog till Stockholm i en och en halv månad.

Säkert någonting mer, kan dock inte komma på fler saker nu.

Blev några/någon av dina vänner föräldrar i år?

Nej inte vad jag känne till åtminstone!

Dog någon som stog dig nära?

Nej, tack och lov inte..

Vilka länder beökte du?

Inte ett end. Skandal, jag behöver komma utomlands, NU!

Är det någonting du saknade år 2011 som du vill ha 2012?

Möjligtvis träffa pappa oftare träffade honom sammanlagt kansk fem gånger..

Vilket datum fån 2011 kommer du alltid att minnas?

5 november, datumet då jag och Robin ''bekräftade'' att vi var tillsammans ♥

Största misstaget?

Största misstaget(fast ändå inte) var att lämna Robin för att åka till Stockholm i en och en halv månad!

Bästa köpet?

Det mest man köper till sig själv är ju oftast ''vill- ha-saker'', så jag mste nog säga alla flytta hemifrån grejor och julklappar.

Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder och onyttigt, plus 2500 kr på julklappar!

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Robin, mina underbara vänner, min familj/släkt. Att få ha så underbar människor runt omkring sig gör mig så otroligt glad!

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?

Oj, sjukt många! Lyssnar på så himmla olika musik varje dag, så det bli svårt att välja några speciella!

Var du gladare eller ledsnare i år än året innan?

Jag har varit riktigt glad 2011, 2010 var det mycket som hände. Pappa flyttade till Ockelbo, ena brorsan skulle flytta, det slutade med att båda två flyttade, mamma och jag började gå på varandras nerver. Så jag skulle nog säga att 2011 var jag gladare!

Vad önskar du att du hade gjort mer?

Besökt morfars grav mer, inte jobbat så mycket på sommaren, han varken sola eller bada, de dagar jag var ledig regnade det.. Träffat pappa mer och haft lite mer ensam tid med mamma, bara hon och jag. Men allt detta ska det bli ändring på i år!

Vad önskar du att du hade gjort mindre?

Undvikit Robin som jag gjorde i början haha, men nu är han min, och nu har vi varann ♥

Blev du kär i år?

SÅ JÄVLA KÄR! Lyckligare än någonsin!

Favoritprogram på TV?

One Tree Hill, Allsång på Skansen och mycket fler!

Bästa boken du läste i år?

Mari Jungstedh böckerna!

Någonting du önskade och fick?

Min Robin, porslinsbunkar i julklapp, tofflor i julklapp och anske sakerna jag fick i fössepresent.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Först blev jag grattad med frukost på sängen, åkte och hämtade tårta på jobbet, fixade mig och sen kom allt folk. Efter det drog jag hem till Jannike, hjälpte dom och rena rabbatterna, grillade och sen drog vi ut och kte båt. Det var nämligen lyskväll! Plus att jag inte var tillsammans med Robin då än, så jag terrade honom på sms hela dagen!

Vem saknade du?

Morfar ♥







Robin får stå för bilden ikväll! ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela