idamartinakarlsson

I'M SEXY AND I KNOW IT

Publicerad 2012-01-09 18:36:19 i

Försa dagen på prakiken! Åtminstone första efter
lovet. Det gick bra men det varså hima lugnt..
Jag, Rickard och Andreas gick hem redan klock
fyra. Men jag klagar inte!
Morgonen var dock inte lika rolig.. Älsklingen ringde
klockan halv åtta, då jag hade ställt klockan och
han skule säga godnatt som hade jobbat hela natten.
Men jag var helt borta, super jävla snusk trött var vad
jag var. Hann inte duscha ens en ång, å jag kände mig
superäcklig. Sen är jag kommer tipendelstationen och
ska fylla på mitt SL kort så har det blivit något krångel
och jag har inga pengar på kortet. Löste sig ändå, men
jag blev riktigt sur, speciellt när jag var så trött också.
Kom ju dit iallafall, och detär väl det som var huvudsaken!
Åkte hem direkt efter att jag slutat. Har plockat u diskmaskinen
och sådant, känner mig som en riktigan hemmafru.
Men nu har jag tagit den där välbehövliga duschen och
ansiktsmasken är på! Jag vill inte veta hur hemsk jag er ut nu
Det är en peeling, som stelnar och det stramar i hela ansiktet.
Inte så bekvämt men fasen vad fräch man känner sig efteråt!
Den ska snart bort, sen tänkte jag trycka i mig lite grekisksallad
som blev kvar från igår, och till det lite One Tree Hill. Sen
får vi se vad jag gör! Är inte så trött ännu, så blir väl film
eller tv, och kanske lite glass i stora lass. Tänkte mysa ner mig
riktigt rejält ikväll. Från och med imorgon ska jag börja jobba kväll!
Dvs 16.00 - 22.00. Ska bli kul att prova på det också, så får vi
se om det är min grej eller inte. Snacka om sovmorgon ialafall!
Dock gruvar jag mig inför att komma tillbaka til mina lärare.
Det var sagt att man skulle jobba som en vanlig arbetsdag,
40 timmar i veckan, dvs 8 timmarper dag. Det ska jag till min
handledare Rickard, men han sa mina tider och det är ju dom som
gäller. Ska ju jobba 10.00 - 17.00 på lunch egentligen. Men både
han, jag o de andra brukar gå hem strax efter fyra för att det inte finns
ngonting att göra. Men han s att minalärare fick ringa honom isåfall, om
det skule vara någonting. Vi får se om dom reagerar på det i loggboken!
Men nu ska jag ta och käka lite, hejsvejs!


Bjussar på en gammal bild idag, åh, jag vill ha sommar, bli brun igen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela