idamartinakarlsson

SHOW ME HOW YOU BURLESQUE

Publicerad 2012-01-11 00:22:44 i

Förstajobbkvällen har gått bra! Lite ovant var det,
och nu när jag sluta klockan 22.0 todde jag att klockan
var fyra eller fem, eftersom att jag vanigtvis slutar
då.
Det var mycket folk och bl a Lill-Babs var där. Till
en början såg jag hene inte, och gick förbi fler gånger.
Helt plötsligt kom Lasse och sa att hon var där,
och då kunde jag självklart inte hålla mig och gick dit
och kikade hela tiden. Så himla typiskt mig!
Känner att jag är lite trött ändå, vilket jag inte trodde
att jag skulle vara. Hur jag nu kunde tro det..?
Men jag har stoppat i mig lite yougurt och lite te,
så nu är jag klar för kvällen. Ska bara tvätta mig och
borsta tänderna. Ja, och kolla klart på One Tree Hill
och prata klart med min älskling i telefonen. Blev
rätt så lycklig när han berättade att han pratat med
chefen sin och han kanske får komma hit på torsdag
eller fredag och stanna över helgen. Får inte få för
sora förhopnina nu bara. Kommer bli såååå ledsen
om han inte kan komma i så fall..
Men nu ska jag koncentera mig på att prata i telefonen,
Robin ska upp tidigt jämfört med andra och han verkar
trött. Hej så länge!



Bjuder på gammla bilder hela tiden! Men det är så roligt(och jobbigt
och pinsamt..) att gå tillbaka i bildarkivet, haha herrgud vilka bilder
man har. Här är ju en sommabld igen, eller sommar och sommar. Minns
at det var första gånge ja skule sola här, ute på balkongen hos pappa.
Lite kallt var det, låg på mitt dintäcke haha.







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela