idamartinakarlsson

SLÄNG NER NYCKELN MIN FINA OCH FÅ MIG AV DEN HÄR JÄVLA GATAN

Publicerad 2012-01-22 15:53:17 i

Känns helt UNDERBART att vara hemma! Skulle
egentligen vara med Jannike, men vi sa att vi
tar det på måndag istället. Kom dock på att min
bror fyller 21 år då, så det kanske får bli senare
på kvällen då. Ska ringa och höra med henne senare.
Men jag fick ju i allafall umgås med Robin. Så
himla härligt att bara få ligga och krama om honom
och pussa honom och veta att nu börjar skolan och
jg kommer vara hemma. Slippa sakna ihjäl mig efter
honom och allt och alla. Härligt!
Nu har jag även fått låna säsong 4 och 5 av One Tree Hill
utav syrran Marie. Började kolla igår och har sett
fyra avsnitt. Och fler blir det, ska nöta sönder!
Robin fick åka iväg i natt för att ploga, så kom
han hem igen imorse, hann vara hemma två timmar
och nu är han ute och plogar igen. Får se när han
kommer hem igen, han ska ut inatt igen dessutom.
Bajs, jag är inte så förtjust i hans jobb..
Men medan han är borta så passar jag på att tvätta
bort mitt BERG av tvätt. Gigantisk hög är det! Ska ner
och hänga upp första rundan på tork snart.
Sen blir det nog en duch, kanske hårinpackning och
ansiktsmask så jag känner mig lite extra fräch inför
skolan imorgon. Det är ju så jävla skönt!


En bild på mig och Johannas kisse!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela