idamartinakarlsson

TATTOOS ARE MEMORIES

Publicerad 2012-01-09 22:47:48 i

Åh jag längtar som fan tills jag fyller 18 år
nu i slutet av sommaren. Så att jag äntligen
får bestämma själv och tatuera mig. ÄNTLIGEN!
Ska boka tid nu i januari/februari, jag har
hört att det är låg väntetid hos hon jag ska
göra min. Så jag vill vara säker!
Måste ju dock då bestämma mig för vilken av
mina idéer jag ska börja med. Eftersom att
det är första tatueringen tänkte jag nog börja
med någonting litet och diskret, och på ett
ställe som går att dölja Funderar därför på
ett fint ord i nacken eller en text över ryggen.
Nacken ska ju inte göra så ont har jag hört.
Funderar verkligen..


I nacken eller revbenen, antingen hope, faith eller love.


Den här texten över ryggen, liksom rätt så långt upp, över skulderbladen och allting!



I nacken eller revbenen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela