idamartinakarlsson

WE MAKE OUT IN YOUR MUSTANG

Publicerad 2012-01-08 21:25:34 i

Går dagen gick bra trots mycket bil åkande! Klev
upp redan klockan 05.00 men var förvnansvärt
pigg. Jag blev överlyckli när jag fick sitta i framsätet.
Hatar att sitta bak, framför allt när man sitter ed
två till. När vi väl kom dit så kände inte ens min farmor
igen mig, så längese var det jag träffade henne.
Känns nästan lite hemskt när jag tänker efter!
Var där till kvällen, käkade sen rullade vi mot Stockholm
Blev lite fika, tv och snacks innan vi gick och la oss.
Jag stnade uppe till klocka ett bara för att få se några
avsnitt av One Tree Hill. Jaghar fått låna tredje säsongen
av systeryster, så jag är super lycklig!
Ställde klockan på halv nio idag, klev dock ite upp förens
halv tio. Skulle säga hejdå til moster och resten av
familjen Seth som drar sig mot Sälen i en vecka.
Själv blir jag kvar hos dom, helt ensam, i ett stort
hur, i Stockholm. Hm... Aja, det ska nog gå bra!
Har dock redan bölat en gång, ringt mamma tre/fyra
gånger, skrivit till alla jag känner och terrar Robin
stackarn på sms. Jag kan verkligen inte vara ensam ibland!
Ska jag vara ensam måste jag få välja att vara det själv.
Jag menar hallå, jag har suttit här och bölat utan att veta vad
jag bölat åt. Eller jo, måste vara min enormahemlängtan.
Känns bra. Jag kom igår, har redan hemlängtan och ska
vara här i två veckor, en vecka helt själv. Förhoppningsvis
kommer jag inte tänka så mycket på det när jag väl börjat
praktiser igen, vilket jag gör imorgon. Ska faktiskt bli rätt
så roligt att få träffa allaigen. Dom är helt underbara!
Enda sen moster o co åkte imorse så har jag suttit framför
tv;n och haftOne Tree Hill maraton för mig själv. Har bara
två skivor kvar nu, vilket är typ fem avsnitt. Känns lite
sorgligt för jag vil inte att det ska t slut.One Tree Hil är så
enormt grym serie! Älskar't!
Var iväg en sväng och tog en prommis til Maxi för att handla
förutockså. Åt hockerypenslad kycklingfié, med couscous, grakisksallad
och egen mangoss til middag. Man kanske skulle bli kock ändå?
Näää föresten..!
Nu är klockan nio och jag har precis käkat en massa glass.
Tänkte fortsätta kolla på One Tree Hill tills jag ska gå och lägga mig.
Kanske t o m tänker sova i soffan hela den här veckan.
Varför sova på en hård och kall tältsäng när man kan sova
i en varm och mjuk soffa, och dessutom ha tillgång till tv
Det känns aningen onödigt!
Just det, måste ställa alarm eller någonting senare ikväll.
MÅSTE komma ihåg att packa ner serveringkläderna ju.
Annarsgår det inte så bra.. Orkar dock inte göra det nu
så det får bli senare.
Kanske kommer ett inlägg till lite senare, vi får se! Hej så länge!







De två sista har min 6 åriga kusse tagit, de bjuder jag på!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela