idamartinakarlsson

1 MARS 2012

Publicerad 2012-03-01 14:52:29 i

Näst sista skoldagen innan lovet och jag är ledig.
Underbart! Fikc dock ingen sovmorgon eftersom
vi hade ett berg med tvätt.. Men det gjorde inte
så mycket. Tog en prommis till Träffen och handlade
i spöregnet. Hörde ni, det fucking regnar! Jag blir
så lycklig! Och nu är det jätte varmt ute och solen
skiner ör fullt. änner att våren verkligen är påväg!
Tvätten är nu gjord i alla fall och jag har stängt av
One Tree Hill för om tio minuter går min buss. Ska
åka ner på stan för att träffa Karin en sväng. Vi ska
ta en fika och kika omkring lite. Jag måste ta ut pengar
till mamma, köpa foundation och kolla på present till
Cissi. Kan inte fatta hon fyller 18 år på lördag. Lyckost!
Ska it imorgon i lla fall på lite middag och partaj. Kommer
nog bli kul men jag har ju ingen som helst aning om vad
hon gillar eller vad jag ska köpa. Skit svårt!
Funderar även på om jag kanske skulle ta och köpa
någonting åt Robin.. Bara för att liksom! Bara för att han
är världens finaste, omtänksammaste människa som finns.
Fick dessutom en parfym av honom här om dagen och
han fick ingen alla-hjärtans-dag present av mig för jag var
pank, men det är jagju faktiskt inte nu. Och jag har fortfarande
ångest över att han inte fick någon studentros av mig. Vi
var dock inte tillsammans då, men han var/är min vän.
Djup ångest, helt sick!
Fr se om det blir bio för honom och mig ikväll också.
Vore super mysigt, men vi kanske tar det nästa vecka istället.
Ojoj, nu rinner klockan iväg, bäst att kubba ner till bussen.


Ge mig sommar, sol och värme!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela