idamartinakarlsson

11 MARS 2012

Publicerad 2012-03-11 20:24:09 i

Phu, vilken helg! Nitton stycken i en stuga mitt ute i skogen,
nitton fulla dessutom, förutom jag då. Massa skoteråk, käk,
spel och mys. Och en hel del partaja för vissa! Har haft sjukt
roligt men just nu är jag helt slut i skalle och kropp..
Var i Ängebo vid tre tiden och drog direkt hemmåt. Stannade till
i Delsbo frst hos svärmor så att hon fick klippa Robin. Blev även
att hon klippte mig, vilket var mycket välbehövligt. Tack käraste svärmor!
Tryckte i oss pizza också, så vi slapp laga mat. Dock på hemvägen
kom Robin på att han skulle på Texas och käka för att hans bror fyller
år idag. Lite klantigt att glömma en sån sak, men nu är han på det i alla fall.
Han skulle bara dit en sväng och säga grattis och kanske äta efterrätt eller någonting.
an skulle vara tillbaka till klockan nio. Jag har kikat lite på One Tree Hill
men tänkte nog börja packa upp alla saker och röja på rummet. Tänkte även
hinna med att ta mig en dusch, med hårinpackning osv. Vore awesum!
Får se om Robin kommer hem till nio, eller senare, kanske tidigare. Vi får se!
Imorgon börjar skolan igen också, uschuschusch!


Är snäll idag och bjussar på en bild på mig själv!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela