idamartinakarlsson

14 MARS 2012

Publicerad 2012-03-14 16:29:25 i

Just det, 14 mars - och ingen lägenhet för oss. Jag och
Robin var och kollade på en lägenhet i måndags. Vi
ville verkligen ha den och idag fick i reda på att någon
annan fått den. Så både ag och Robin är jätte besvikna
och jag känner mig uper nere. Först det att vi inte fick lägenheten,
sen kollade jag vad det anns för andra lägenheter. Finns 23 stycken
att söka, varav åtta av dom är sådana som vi vill ha men som
är omöjligt för att ungefär 40 pers har sökt dom. Finns en 4:a och två
3:or här på Stormyra men Robin vägrar att bo här. Jag går in
på SF bio och tänkte boka biljetter till ''Nobelstestamente'', nej
då går inte den längre. Skit också! Plus att Rbin måste jobba
över. Inte min dag idag inte. Känner att jag skulle kunna gå
och lägga mig nu. Är inte alls sugen att gå på bio heller!
Och om Robin ska jobba över hinner vi antagligen inte..
Nej, jag lägger mig i soffan framför OTH och tycker synd
om mig själv istället. Ska bara inga Robin och säga att det
inte blir någon bio ikväll. Hörs hej!


Köpte en tavla igår också. En skit stor med denna vackra kändis på.
Dock inte just denna, en vit, men hon ligger ner på den. Skit fin!
Tänkte ha den i vår fina nya lägenhet tänkte vi, men så blev det ju inte.
Får försöka hålla tummarna på att vi hittar någon snart!
Never loose hope!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela