idamartinakarlsson

16 MARS 2012

Publicerad 2012-03-16 21:51:38 i

Så underbart härligt med fredag! Känns dock som måndag
skulle jag vilja säga. Blir lite konstigt att vara på restaurangskolan
fyra dagar och Broman på fredagar. Blir liksom fel ordning!
Slutade hur som helst halv tolv idag. Skönt att sluta så tidigt!
Tog bussen hem med en gång och värmde på lite mat och
slängde mig i offan framför OTH. Snart klar med säsong 6, så
snart börjar jag på säsog 7.
Robin drog iväg och tränade han, men det dröjde inte länge
förän Bosse, mammsen och svärmor kom. Och när Robin kom
hem blev det tacos. Galet gott! Och galet mätt blev jag..
Efter det la jag mig med Robin i soffan, jag började killa honom
på hans absolut värsta ställe. Då fick han panik och helt plötsligt
låg vi helt utslagen i sängen och sov. Vi vkanade för ungefär
en halv timme sedan. Och nu ligger Robin återigen och sover i
soffan. Stackarn, han är verkligen trött jämt!
Som jag sa, skönt med helg! Imorgon väntar jobb, stängning.
Så det blir 11.00 - 16.30, och medan jag jobbar ska Robin
hjälpa brorsan och Emelie att flytta grejor medan pappa tapetserar
deras nya lägenhet. Sen får i se vad som händer på kvällen!
Söndag tänker jag nog bara ta det lugnt. Sova så lnge jag kan,
äta brakfrukost och tvätta mellan 12.00 - 15.00. Sen stannade Karin
här i helgen istället för att åka till veg. Så förhoppningsvis ska
jag vara med henne. Världs bra brutta det där!
Nej nu ska jag gå och försöka å liv i gubben min. Lär ta lite tid,
så lika bra att börja nu. Godnatt!


Förresten så var filmen igår super bra! Skit rolig var den,
jag, Robin och Micke gillade den skarpt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela