idamartinakarlsson

18 MARS

Publicerad 2012-03-18 21:53:25 i

Har haft en riktigt slapp söndag. Vi vaknade, dukade fram frukost
till oss, mamma och Bosse. Njöt av den och sen intog vi soffläge!
Tills dess att jag skulle börja tvätta. Sen kom Karin hit och Robin
drog iväg. Vi däremot slängde oss i soffan och kikade på film
hela tiden då hon var här. Kopplade i VHS idag, så vi kollade på
gammla filmer. Vi har riktigt bra gammla filmer måste jag säga.
Sen har jag även hunnit skriva in en massa lösa recept i min
receptbok. Så nu var det gjort och alla papper kan slängas!
Kikade på Föräldrafällan och åt svin god middag efteråt. Mumma!
Och enda sen dess har jag och Robin legat i soffan och spelat
''Draw something''. Tycker det är såååå mycket roligare än WF.
Det var ju skit tråkigt det ju!
Robin bäddade även rent sängen, go pöjken min!
Men nu har han åkt iväg igen för att hjälpa min bror att flytta lite
mer aker till den nya lägenheten. Han kommer väl hem runt halv elva.
Får se om jag fortfarande är vaken då eller om ag ar gått och lagt
mig. Känner redan nu att jag faktiskt örjar bli riktigt trött!
Imorgon väntar ju skolan igen också, så det får inte bli allt för sent.
Imorgon är den sista anmälnings datumet på en utav lägenheterna
vi har sökt också. å år vi se om vi blir erbjuden visning och kanske
t o m får den. Återstår att se! Håller alla tummar och tår..
Robin ska även åka till Östersund imorgon och kolla, förhoppningsvis
köpa en ny bil. Antingen imorgon eller på tisdag. Så imorgon eller på
tisdag ska vi åka och kika på tapeter för kul skull. Och soffa och säng
på MIO. Har sätt riktigt snygga så vi sa att vi skulle åka och kika!
Jag vill ha en lägenhet nuuuu!




Inte bara lägenhet jag vill ha just nu! Både jag och Robin vill båda två
ha hund. Så vi har pratat om det att senare när vi känner att vi har ekonomi,
ork och tid så ska vi skaffa två stycken på samma gång. Jg vill nämligen
ha en vit golden retriver och han en svart(som egentligen heter flatcoated retriver).
Men det blir som sagt senare! Prio ett är just nu lägenhet och bil. Och resor
i sommar. Sen ska vi ju som sagt köpa soffa, säng, matbord mm. Men
jag har t o m suttit och tänkt på namn. Min ska antingen heta Sammi/Sammy,
Timmy, Båtsman. Izor är ockå rätt fint tycker jag, och Atlaz. Men som sagt
hund är inte prio ett just nu, men senare så! Frstå väl vad roligt med
två små på en gång?!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela