idamartinakarlsson

22 MARS

Publicerad 2012-03-22 21:46:39 i

Nu har hela veckan gått redan, helt sick hur fort det går.
Peppar peppar ta i trä!
Skötn med fredag imorgon i alla fall, och slutar halv tolv
gör jag också.
Veckan ar varit lugnt, har gått i skolan. Det om har hänt är
väl att vi har tackat ja till två lägeheter, så får vi se om vi
får någon av dom. Annars söker vi vidare som tokar!
Igår drog jag och Robin in på MIO och reserverade en soffa.
Jätte in, stor devan soffan, med två devaner. Mycket rabbat fick
vi och fri montering plus en massa annat. Tackar man inte nej till!
Har säng, matta, köksbord och lite sådant kvar bara. Sen så! Och
lägenheten också då såklart!
Och nu har vi närmare bestämt bestämt oss för att åka till Gotland
i sommar. I slutet av juli till början av augusti. Sa bli sååå härligt
att åka! Har inte bokat resa ännu. Men Robin ska prata med chefen
sin imorgon så bokar vi resan så fort vi kan. Åh, vad jag längtar!
Nej, tvätten väntar. Så jag måste kila ner och hämta den. Sen väntar sängen.
Natti natti!


En bild sen 2010 då vi var där sist. Visby hamn, så fint!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela