idamartinakarlsson

26 MARS 2012

Publicerad 2012-03-26 13:12:51 i

Har haft en riktigt skön helg! I fredags tog vi det
lugnt. Hälsade på Micke hos hans föräldrar och
fikade. Sen hem och proppa i sig ännu mer..
I lördags jobbade jag stängning och efter det
blev det pizza med Robin, Micke och Abbe.
Sen åkte jag och Robin bara runt och kikade,
hade verkligen dödstråkigt. Så när vi kom hem
vid halv tio gick vi och lade oss med en gång.
Och igår natt vaknade jag redan halv fem på
morgonen, klar aken och jätte kissnödig. Gick
upp och kissade, la mig, blev kissnödig igen.
Då fick jag urinvägsinfektionskänningar. Så
jag tog mig ett glas citronvatten, mobilen och en
bok och låg vaken ett bra tag i soffan. Sen somnade
jag där så småningom medan Rbin låg och
snarkade för fulla muggar i sängen. Men jag fick sova
lite till, till tio i alla fall. Sen hela dagen igår tvättade jag,
vi packade ner en massa saker i kartonger. Mamma
har ju sagt upp lägenheten nu och flyttar om tre månader.
Jag har fem banankartonger med köksgrejer och en
med prydnadssaker. Sen har ska jag packa ner i en till
idag. Plus att jag har en massa stående i min garderob,
som glas, serviser och en massa sådant. Jag är sjutton
år och har redan en jävla massa grejer.. Men det är ju bra!
Vi avslutade kvällen med att äta emmagjord IKEA mat.
Kycklingfile, klyftpotatis, bea och ratatouille. Och gissa
vilken flm vi kikade på medan? ''Råttatouille'' såklart!
Så jäkla mysig film!
Kom i säng skapligt igår också. Kan vara på tiden att vi gör det.
Dock blev jag hemma fårn skolan idag. Vart om igår, kissar
två gånger var tionde minut. Plus att jag var sjukligt trött..
Så hitills har jag legat på soffan också sovit till elva, ätit
frukost, fikat, börjat kolla på säsong sju av OTH. Tänkte
försöka börja gå igneom en massa textil saker nu som jag
ska ha som inte mamma tänker ta med sig. Sen ska jag nog
fortsätta kolla på OTH, kunligt bra!


Här är soffan jag och Robin har beställt. Den ser väldigt liten ut på
bilden ser jag. Men den är faktiskt riktigt stor och skön. Lite färglada
kuddar i den där så blir det nog bra. Åh vad jag längtar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela