idamartinakarlsson

28 MARS 2012

Publicerad 2012-03-28 18:17:34 i

Igår var det prick fem måader kvar tills jag fyller 18 fucking
jävla år! Jag och Robin har precis fått lägenhet, massor ska
köpas, så som säng, matbord, soffan ska betalas, och en massa
småprylar ska också införskaffas. Plus att i sommar väntar en
vecka på Gotland. Pengar kommer bara att forsa ut, men
en sak är säkert. När jag ar fyllt 18, då ska jag ha en tatuering.
Så länge som ag har väntat nu, då ska jag fan ha en också!
Har länge funderat vad ag ska ha, på vilket ställe osv. Har
verkligen massvis med idéer. Jg har alltid sagt att min frsta tatuering
ska hylla min underbara mamma som jag älskar så otroligt mycket.
Har änkt mig hela tiden en viss text, på revbenen. Var nästan
helt bestämd. Men nu har jag kommit på en ny text, ut en fin
sång som jag älskar, och även ett nytt ställe.
Texten kommer ur Tina Turner - Simply the best.
Jag vill ha stycket:
''You're simply the best.
Better then all the rest.
You're better then anyone.
Anyone I've ever met.''

Vill ha den på armen, bakpå armen. Antingen längsmed eller samlad i mitten.
Se bilden här nedanför!
Vill verkligen försöka boka nu. Skulle göra det i januari eller februari men det
blev aldrig av. Nu är det april om några dagar. Och de jag ska göra hos är det
lång väntetid.. Men nu har jag troligtvis bestämt mig i alla fall, en text riktad till
mamma. ♥


Som på höger sida här. Vore inte det fint?






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela