idamartinakarlsson

28 MARS 2012

Publicerad 2012-03-28 10:46:29 i

VI HAR FÅTT EN LÄGENHET! Jajjemääään! Robin ringde
nyss och berättade att vi har fått lägenheten. Dock är
den på Stormyra, andra sidan än vad jag har bott och
där är det lite bråkigare vad vi har hört. Men den är
jättefin, fina golv, fina tapeter och jag tror att den är
helt nyrenoverad. Gud vilken lättnad att vi fick den lägenheten.
Som Robin har tjatat att han ville ha just den. Och det är
bara såååå skönt att vi i huvudtaget har fått en lägenhet.
Har bölat ett antal gånger sen jag fick reda på att mamma
skulle flytta tillbaka till Söderhamn, senast igår. Men det känns
sjukt jobbigt när vi verkligen börjar packa och rota i grejor.
Det är då tårarna kommer. Men det känns samtidigt bra, för
jag älskar Robin och flyttar jtte gärna ihop med honom.
Kommer bara sakna mamma så otroligt mycket! ♥
Det var en bra nyhet. Den dåliga är att jag åkt på urinvägsinfektion.
Så nu kommer jag bli hemm aoch knapra piller. 2 tabletter
3 gånger dagligen i 3 dagar. Det är väl bara att göra som det
står och bli frisk någon jävla gång.
Men eftersom att jag är hemma idag tänkte jag gå igenom lite mer saker,
kanske grina en skvätt, ringa in gudmor på Gotland och höra med
henne om vi får bo där när vi kommer i sommar. Ska även
ringa pappsen och berätta nyheten och fråga om lite pengar..
Robin kommer inte hem förens vid åtta ikväll så då kommer jag
slänga mig på honom och bombardera honom med pussar.


Allra käraste bästaste mamma, vad jag älskar dig! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela