idamartinakarlsson

30 MARS 2012

Publicerad 2012-03-30 09:50:55 i

Pågrund utav att jag har urinvägsinfektion så har jag varit
hemma alla de här tre dagarna som jag har knaprat tabletterna.
Känner mig frisk nu, och jag ar ju ätit i tre dagar också då.
Nu hoppas jag att jag slipper det här på ett tag!
Igår var vi iväg och kikade på tapeter och golv till lägenheten.
Lägenheten är ätte fin som en är! Men köksgolvet skulle dom byta
även om vi ville eller inte. Troligtvis är det väl väldigt sunkigt då.
Men i fick älja golv eftersom att det är vi som flyttar in. Så det har
vi iprincip gjort nu. Sen är det ju faktiskt fina tapeter där, men med
tanke på att vi har 16.000 i fnden så sa i att vi kan ju lika gärna
tapetsera om. Inte alla rum , men några. I alla fall vårat sovrum
och köket. ag har dock bara sett två rum på bild, men resten har
jag inte sett eftersom att det var Robin som kollade på lägenheten.
Så därför ska Robin försöka få tag på husvärden Jerry nu så att jag
också kan få titta och vi kan bestämma vilka rum vi ska tapetsera om.
Hoppas Jerry har tid idag bara!
Förövrigt är det fredag idag. Totalt underbart känns det! Jag blir bara
hemma tills Robin kommer hem, sen hade han en massa att fixa vad
det lät som. Annars hade jag tänkt mig fredagsmys framför Let's Dance ikväll.
Får se hur det lir med den saken, om vi inte åker och hälsar på
någon. Hr änkt hälsa på Robins bror Victor och hans flickvän Marie
ett x antal gånger nu, men frst var båda örkyld och sen åkte Victor
på halsfluss t o m. Men han blir anske frisk snart få vi väl hoppas!
Imorgon väntar jobb som vanligt i alla fall, stängning skulle jag tro.
Med Wallin och Österlund. Pengar rullar in! Och sedan efter jobbet,
senare mot kvällstid är jag och Robin bjuden till en av mina brorsor
Jocke och hans flickvän Emelie på tacos. Så dås ka vi åka dit, sen
stannar jag där medan Robin åker in en sväng på Mickes 20 års fest.
Men sen kommer han tillbaka. Och på söndag tänker jag inte göra någonting.
Sova ås länge jag bara kan och sen äta en brakfrukost. Mumma!
Nej, nu ska jag slänga i mig en clemetin innan vi drar. Hej så länge!


En bild på mig och syster yster! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela