idamartinakarlsson

6 MARS 2012

Publicerad 2012-03-06 17:01:18 i

Fick sova lite längre idag än vadjag fick göra igår. Mycket
skönt! Hr tvättat mellan 12.00 - 15.00, så nu är det berget väck.
Robin jobbar längre idag men jag ringde honom förut och fick
reda på att vi blivit erbjuden en visning av en lägenhet. Awesum!
Får se hur det blir, om vi kollar på den eller inte. Har fått lite andra
idéer också. Återstår att se hur det blir!
För övrigt har jag nördat OTH idag. När Robin kommer hem ska
han äta och sen måste han tvätta. Imorgon åker ju vi till Ägebo för
att på torsdag dra ut på våran fyra dagars långa koter tur. Behövs en
massa kläder då! Ska bli riktigt mysigt faktiskt!
''Råkade'' 'ven klicka hem lite mer saker från H&M idag. Jag kommer
vara helt pank nästa månad. Men det ska nog lösa sig ändå med lite
fjäskade på mammsen. Klickade bl a hem tre par ljus i alla fall. Jätte
fina!
Nej, nu börjar jag bli rastlös och sugen på One Tree Hill igen, så jag ska
flytta röven till soffan. Hej så länge!











Kommentarer

Postat av: Emelie♥

Publicerad 2012-03-08 16:49:08

hej , fin blogg allt bra ? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela